Anem a caminar

Sortides dels quarts dilluns de mes

Tona Novembre 16 Fotos   Tota: 21   Aparquem a sota el castell, al costat de l'ermita de Lourdes.Com que ens fa boira ens dirigim cap a vall i travessem el poble i fem un recorregut pels camps de Tona. Anem a parar a l'església de Sant Cristòfor de Balenyà. Maca. Pugem al Roc gros on hi dinem. i baixem per uns corriols fins a Tona. I pugem al castell (10 m.) una bona vista.
Vallromanes Octubre 14 Fotos Llorenç   total 13 track Una ruta circular partint de Vallromanes amb un desnivell de 400 m. i la major part en corriol. Molt maca, recomanable. Preciosa l'ermita de sant Mateu. Llàstima de no tenir un dia clar per les vistes. a Can Gorguí ens hem desviat pel camí (preciós) que baixa per les fonts encara que hi ha senyal de prohibit passar.

Vall de Marfà febrer 14 Fotos   total 7 track Des de Moià, aparquem al costat de la casa dels Saiols, una casa de colònies, a tocar al pavelló esportiu. És una vall que encanta la passejada. Salt candeler (sense aigua), salt del Gorg estret, salt de la Tosca i molí, ermita de la Tosca, i ermita de Marfà, trobem la casa tancada i als voltants tancats amb valles que no podem arribar a l'ermita. Retornem pel mateix camí un tros i fem una circular per arribar a Moià.
Les baumes de Caxurma Gener14 Fotos     track Es surt des de Castellfollit de la Roca. Davant l'església antiga ja hi trobem el cartell indicador. L'agafem i baixem pels horts i ben senyalitzat ens condueix per les baumes -grans pedres formant forats i coves-. passem a prop de can Santaló i ens hi acabem d'arribar a veure els roures monumentals davant la casa. A prop hi ha l'ermita de la devesa ben restaurada que seria un bon lloc per dinar però encara és aviat. Després ens dirigim a l'ermita de Mont-rós (en ruïnes) on dinem. Havent dinat ens acabem d'arribar tot baixant fins a Castellfollit. És molt maca. Molta molsa degut a la gran humitat de la regió de les baumes.
Santuari del Corredor Novembre13

Fotos Elena

Fotos Josep-Anna   track des de Canyamars.Des el poble de Canyamars hem seguit la ruta que passa pel pou del glaç i anar pujant per pista fins al Corredor.
Sant Julià del Mont Octubre 13 Fotos     track Des de Batet, una vegada passat el poble trobem un aparcament i deixem els cotxes. és fàcil.
Turó de Grenys maig13 Fotos     track Una passejada per sota els faigs del Montseny sempre és una agradable sorpresa. A més de l'aigua dels rierols i les fonts que aquest any són generoses fa d'asquest itinerari un meravellós recorregut que dóna gust de tornar-hi a la propera ocasió. Si seguim les traces del Gps (sense deixar de controlar) podem seguir-lo fàcilment ja que ens desviem moltes vegades i a voltes per camins que semblen perduts. Molt bonica la sortida.
Cap Norfeu abril 13 Fotos     track Sortida fàcil i sense ombra. Si és un dia de calor ens torrarem. En el track hi ha un punt d'ombra assenyalat -que el meu amic Joan Palau ens va ensenyar- que si no fa vent hi podem estar bé i resguardats del sol. Ens hem trobat força vent.
Estanys de Sils 25 de març fotos   total 14 track Des de Sils fins a Maçanet-Massanes passant pels estanys, el pont del dimoni, la toprre Marata, el castell de Torcafelló on dinem, l'església de Sant Pere de Martorell i l'estació de Maçanet on agafem el tren fins a Sils
Serra de Collserola 25 de febrer
Sant feliu de Riu 28 de gener 13 Fotos   Total 7 track Sant Feliu de Riu des de Sadernes. Agafem la pista direcció Sant Aniol. Una vegada passat el pont de Valentí al cap de poc trobem a la dreta el camí que puja al bassegoda. El seguim. Una mica més amunt ens desviem a la dreta i seguim una pedrera atravessant-la i pujant amunt tal com ens condueix el camí per arribar a sota la pared del cingle. Anem seguint a l'esquerra seguint unes fites que ens portarà de nou al camí que hem deixat.
Sant Andreu de Bancells Novembre 12       track Des del pont de Malafogassa
Sta. cecilia - Montserrat 28 de maig     Total 19   Des de santa Cecilia pel camí de l'arrel seguint el GR, i tornant pel camí dels Degotalls.
Pla de la Calma-Sant Cebrià de la Mora 23 d'abril 12       track
Cingles de Bertí 26 març12 Fotos Llorenç   Total 10 track
Rutes Salamina 27 febrer Fotos   Total 13 track
Pla de les Arenes 23 gener Fotos   Total 13 track

Roca llarga - Font l'Avellanosa

(Tevertet)

28 de març11 Fotos   Total 14 track Total 3,30 de camí. Hem deixat els cotxes a sota la casa rural l'Avenc, Roca llarga, font Avellanosa i Tavertet altra vegada.
Collserola 28 de febrer Fotos   Total 7

Tavertet 22 de març 10 Fotos   Total 6 track Hem fet una circular pels cingles de Tavertet. Hem pujat i fet la volta pels penyasegats del Puig de la Força que és una ruta pels més agosarats diu un cartell.
Vall de Sant Genís 25 de gener 10 Fotos     track Circular per la vall de Sant Genís tot fent la ruta del Salpàs que es feia antigament.
St. Pere Casserres 28 desembre09 Fotos   Total 13
Vall d'Olzinelles 23 de novembre 2009 Fotos   Total 6 track Sortim de Can Draper a Sant celoni
Montfalgars 26 d'octubre del 2009 Fotos       track
Puig Cornador (Besalú) 22 de desembre 08 Fotos Llorenç Fotos Ramon Total 12 track Aparquem els cotxes a l'aparcament de l'entrada de Besalú. Anem a deixar un cotxe a sota el camí que ve de sant Ferriol per no haver de fer l'hora de camí en pista a la tornada perquè teníem pressa. Total 3,30. Circular: Besalú - Puig Cornador - Sant Ferriol- Besalú
Gallifa i Sant Sadurní 24 de novembre 08 Fotos     track Aparquem els cotxes a l'entrada del poble. El camí per pujar a Sant sadurní és a l'altre banda a la dreta després del revolt on hi ha el dipòsit de les aigues. Amb una hora i mitja podem ser dalt.
Cova del Bisbe Dia: 27 d'octubre del 2008 Fotos   Total 8 persones   Des de sadernes , a les 11h., ens dirigim a la cova del Bisbe. Pugem després a can Lliure i a can Cufí. Havent dinat baixem cap a sadernes en 40 minuts.
Espinelves Dia: 22d'octubre del 2007 fotos M.Josep fotos Ramon Total 8 persones   Ruta dels avets gegants. de 3/4 d'11 a 2/4 de 6 de la tarda
Riera de les Gorgues Dia 26 de novembre 2007 Fotos Ramon   Total 9 persones   Circular: Font escudella, El Vilar, St. Bartomeu, sentfores (2,30 h.), tornada per el salt de la barra de ferro (2 h.)
La Salut - el Far 28 de gener Fotos en equip   Total 8
talaixà i cova del Bisbe 25 de febrer Ramon   total 4   Primer anem a Talaixà i havent dinat abans d'agafar el cotxe pugem a la cova del bisbe
Puig Cadiretes 28 d'abril Ramon   Total 7   molt de vent i boira que no hem pogut veure res de panoràmiques
Fonts de sant Daniel 26 de maig Ramon       Font del Bisbe, Pericot, d'en Fita, Lleons, Mulanes, Capellans, Ferro. I una visita per la Girona vella.